zaterdag 31 maart 2012

My Collection: Kiko make up

Vandaag laat ik jullie een stukje van mijn stash zien. En wel mijn Kiko stash.

Kiko is mijn favoriete make up merk. De prijzen liggen laag en de kwaliteit zeer hoog. Het enige nadeel aan het merk is dat het niet in Nederland verkrijgbaar is. Benieuwd geworden naar mijn Kiko collectie? Lees dan snel verder!Ik persoonlijk vind dat er in een stash altijd 1 of 2 primers moeten zitten. Het is een basisproduct en het zorgt ervoor dat je make up de hele dag blijft zitten.

Ik heb zelf de Mat Base Primer en de Eye Primer van Kiko. Ik moet zeggen dat ze erg goed bevallen. Dankzij de primers blijft mijn make up super zitten de hele dag door. Van de 2 primers is de Eye Primer favoriet. Deze kocht ik voor 6,90 Euro bij de Kiko shop. Dat valt dus best mee qua prijs. 






Links de Mat Base en Rechts de Eye Primer

Het zijn 2 erg fijne en niet de dure primers, al moet ik wel zeggen dat je van de Mat Base Primer best veel nodig hebt. Hij gaat dus niet echt lang mee. Als je een goede primer voor een klein prijsje zoekt zou ik persoonlijk die van Catrice nemen.

Verder in mijn collectie, 1 koraalkleurige lipstick van Kiko. Leuke lipstick, prijs viel wel mee. Maar voor een paar Euro minder heb je ook een superleuke van Catrice. Voor de Kiko lipsticks hoef je dus niet naar Duitsland, want zo speciaal zijn ze nu ook weer niet.


Mooie pigmentatie, lekker romig. Gewoon een fijne lipstick


Maar mijn persoonlijke favoriet van Kiko:
De oogschaduw! Wauw wat een pareltjes.Verkrijgbaar vanaf 5 Euro per stuk, dus niet duur. En de kwaliteit en pigmentatie is geweldig! Superproduct!

Kiko oogschaduw #131
Kiko oogschaduw #131


Kiko ooschaduw #102
Kiko oogschaduw #102
Rechts swatch oogschaduw #102

Meest rechtse swatch #131




























Als laatst in de stash heb ik nog een punten slijpertje van Kiko. Het is een mooi, handig puntenslijpertje. En wederom helemaal niet duur. Het is gewoon een leuk hebbedingetje van Kiko.


Kortom een leuk merk al zeg ik het zelf. Als ik in Oberhausen ben moet ik naar de Kiko winkel. Ik ben verslaafd. Jullie ook?

Laat me weten wat jullie van het merk vinden! Hebben jullie iets van Kiko gekocht? Of had je er nog nooit van gehoord?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten