vrijdag 30 maart 2012

Dove Nourishing Oil Care

De Dove nourishing oil care lijn is inmiddels wel bekend bij de meeste van jullie. Het is een lijn speciaal ontwikkeld voor droog beschadigd haar. En laat ik nou een van de mensen zijn met het droogste haar ever! Nee dit is geen grapje, hoe goed ik mijn haar ook hydrateer, wat ik ook probeer. Het blijft droog, pluizen en is zo breekbaar als wat. En dan laat ik de gespeleten haarpunten ter zijde.

Nou was ik ongeveer 8 maanden geleden aan het rondsnuffelen bij het kruidvat, op zoek naar een nieuwe shampoo. En wat ik vond redde mijn haar.


Laat ik beginnen met de shampoo uit het assortiment.

Allereerst de verpakking, sommige vinden hem saai en gewoontjes. Ik vind hem eigenlijk wel prettig om naar te kijken. Professioneel, rustig, netjes dus. De geur, tja een echte shampoo geur ben ik bang. Maar dit word meer dan goed gemaakt door de werking. Want zijn werk doet hij zeker. Hij reinigt mijn haar ontzettend goed en voed tegelijker tijd. Beter kan voor mij niet. Een dikke voldoende dus voor de shampoo.


Dan de conditioner, deze heeft vrijwel dezelfde verpakking als de shampoo. Een pluspuntje dus want zo is het makkelijk de hele lijn te vinden in het schap. De geur is weer zo'n shampoo geurtje helaas. Dat is dan weer minder. De werking maakt wederom weer veel goed. Wat is dit een fijn product! Ik heb er maar heel weinig van nodig, het smeert goed uit door je haar en het voed ontzettend goed. Als ik het een cijfer zou moeten geven? Een dikke 9! Superspul!


Dan hebben we het treatment masker nog. Dit is echt mijn favoriet onder de haarmaskers!
Het is godenspul! I love it! Ik ben normaal nooit enthousiast over haarmaskers, maar Dove heeft het voor elkaar gekregen! Een dikke vette 10! Dat de verpakking en de geur minder zijn doet er niet toe. Mijn haar leeft weer!

Ik ben dus dol enthousiast over deze lijn. Ik blijf hem maar kopen. Ik kan er gewoon echt geen genoeg van krijgen. Dus heb jij droog, beschadigd en pluizig haar? Dan is de Dove Nourishing Oil Care lijn wellicht iets voor jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten