dinsdag 27 maart 2012

Just Discovered!

Zelf had ik er nog nooit van gehoord. Wat zeg ik, ik wist niet eens dat het bestond! 



Toen ik vanmiddag aan het surfen was tikte ik op Google het volgende in: budget make up internet. Waar ik op uit kwam verbaasde me.


Ik werd via Google naar de site van E.L.F geleid. E.L.F Staat voor Eyes, Lips, Face en is een make up merk dat alleen via internet te verkrijgen is.


Na de homepage en Informatieve pagina's bekeken te hebben ben ik de make up pagina's gaan bekijken. En wat een pareltjes!!!


Prachtige make up vanaf 1 Eurie!!! OMG! Dat noem ik nog eens goed voor de portemonnee!



















Of de kwaliteit goed is, kan ik jullie helaas nog niet zeggen. Ik heb de producten namelijk nog niet zelf getest. Maar daar gaat in de toekomst verandering in komen.


Kende jullie het merk e.l.f al? En wat is jullie ervaring ermee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten