maandag 26 maart 2012

Limited Edition Kiko en Kiko Sale!

Vele van jullie zullen het niet kennen. Het make up merk Kiko, het is een budgetmerk dat o.a in Spanje, Portugal, Engeland en Duitsland verkrijgbaar is. Voor mij zit de dichtsbijzijnde store in het winkelcentrum Centro in Oberhausen. Dat is een uurtje rijden voor mij.


Nou was ik vandaag een beetje aan het neuzen op hun site en wat blijkt?!


Ze hebben een nieuwe collectie!!!
Het is de Limited Edition: Blooming Origami.

De site van Kiko schrijft het volgende over de collectie:
Fijn papier en delicate bloemblaadjes komen samen in een verleidelijke dans. Perfecte geometrie en mooie texturen  creĆ«ren de illusie van herhaling in een verfijnde gladheid. Neutrale en transparante kleuren, die plaats maken voor sterke en onverwachte geluiden. 


Het word dus een mooie, zachte, neutrale collectie. I like!




Verder heeft Kiko een Sale actie lopen op dit moment:


Alle mascara's 3,90 Euro:





















Concealers ook voor 3,90 Euro:


Persoonlijk vind ik de make up van Kiko een fijn budget merk met een fantastische kwaliteit. Ik durf zelfs bijna te beweren dat het qua prijs/ kwaliteit verhouding tegen MAC op kan.

Kenden jullie Kiko al? Of zijn jullie er erg benieuwd naar geworden? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten