maandag 2 april 2012

Shoplog 30-03-12 en Look of the day


Op 30 Maart lopen Mateusz en ik door het dorp, want we moeten boodschappen doen. En tja als we er dan toch zijn...



Ik moet nog naar de lidl en de plus. Klinkt het vanaf de bestuurderskant.
Nou als we dan toch naar meerdere winkels moeten, dan wil ik uiteraard naar het kruidvat. Ik zie het meneertje gewoon denken: daar gaan we weer...


Maar hij moet er toch echt aan geloven. Ik doe mijn make up schapjes en hij mag afrekenen. Heerlijk zo'n lieve man! Wie wil er nou niet zo een?


Wat ik allemaal buit heb gemaakt?
Check it out!
Rimmel Concealer, Catrice lip balm, Catrice eye shadow base, Catrice Highlighter pen


Als eerst de Rimmel Hide the Blemish Concealer, een mooi concealer stickje. Hij lijkt erg goed te dekken, smeert makkelijk uit en hij is zeer gemakkelijk te blenden.
de swatch

Volledig weggeblend!












Up next is de Catrice Lip balm in CO2 Nude uit de feMale Limited Edition. Het is een zeer neutrale lipbalm, helaas zonder lekker geurtje. De verpakking ziet er daarin tegen flitsend uit.

Swatch lip balm
























De eye shadow base is er een die ik al kende, hij is geweldig! I love it! Dus, ik moest hem opnieuw kopen, ik had gewoon geen keus meer.

Swatch oogschaduw basis
























Als laatst eentje die op mijn verlanglijstje stond: de Catrice made to stay highlighter pen. Tot dusver: I like, mooi hebbedingetje. Hier ga ik zeker een review over schrijven. Hieronder even nog een paar foto's:

Swatch highlighter pen






















En dan natuurlijk de look. Ik moet zeggen de foto ziet er verschrikkelijk uit, dus daar moet je het niet op vastpinnen.
Hier de laatste foto's van dit artikel:


De make up producten
De look.

Willen jullie deze look niet missen? Stay tuned voor de tutorial!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten